torsdag den 28. juli 2011

SDXCTGYUHIJKOL

Overskriften beskriver meget godt mit humør idag. Det har været den værste dag i ferien! Møg-dag, alt er gået galt. Det eneste positive ved dagen er at mig og mine venner fik lov af min bedstefar til at låne hans sommerhus, så jeg håber vi finder ud af noget snart og kommer derud, jeg vil nemlig væk fra alt det her rod! Være sammen med mine dejlige venner og tænke på noget helt andet. De kan ALTID få mig til at grine! Jeg griner normalt rigtig meget, men idag er det overhoved ikke sket. Overvejer lidt om en sang kunne gøre det bedre, men det tror jeg næppe. NÅ nu vil jeg ikke ødelægge resten af jeres aften, med mit negative humør, så jeg vil smutte.
Skriver igen, når der er noget at skrive om.
- Gad vide om " slemme, slemme piger" kunne få mig i lidt bedre humør?!

/Therese 

Ingen kommentarer: