mandag den 25. juli 2011

Hvor bliver sommeren af?

Jeg savner sommer, sol, varme, is, strand, brune ben, gå ture og glade sommer mennesker.. Computeren bliver erstattet med vennerne og stranden, det er ikke så fedt, men det er alt sammen vejrets skyld! Jeg håber sådan at vejret i løbet af ugen bliver bedre, som folk går og siger og der står i BT, men jeg ved nu ikke om jeg skal tro på det, for på dmi og i vejrudsigten siger de at det her vejr fortsætter! Godt jeg snart skal på ferie ned til varmen!
Den danske sommer har svigtet mig..
Jeg får humøret lidt op ved at høre musik. Så jeg vil lige dele en dejlig sang med jer :
Jeg synes de gør det godt, og det her er en af mine yndlings sange med dem. Hende pigen er da bare så kær at se og høre på! :-)
Håber i har en god ferie, på trods af vejret.

1 kommentar:

christina sagde ...

årh hvor er de søde :-) og ja, sommeren har svigtet os. man skulle tro det var efterårsferie