fredag den 29. juli 2011

I'm in heaven!!

Så kom den endelig!!!



Idag blev jeg vækket af min mor, fordi min pakke var kommet. Dejligt! Det havde jeg gået at ventet længe på. Dejlig start på dagen, som nok skal blive god! Kl. 16 tager min mor, mine søstre og jeg til noget byfest på Falster, fordi min søster skal arbejde og de har vist også brug for mig hvis jeg nu gider :-)
Jeg kommer hjem igen søndag, så bloggen er død til på søndag. 

Og selvfølgelig lige nogle billeder af hvad der var i pakken:

 Alt indholdet.


 Glimmer, glimmer flager og noget voks i den hvide dåse.

( sorry, det er lidt utydeligt at se hvad det forestiller )


Indholdet består af: 5 nail art penne, 8 lakker, 6 dåser med glimmer, 1 dåse voks, 2 neglelim, 1 stempel plade og en skraber af en art, 6 fimo stænger og en læbepromade.

Der var et par ting mere de ikke lige kunne finde, hvis de ikke finder dem får jeg bare pengene retur for det ellers sender de det. Så jeg håber lidt på at de finder det!

Jeg har allerede afprøvet nogle af tingene og jeg må sige at jeg er godt tilfreds med købet :-)

/ Therese

Ingen kommentarer: