onsdag den 27. juli 2011

Tag dig sammen Therese!

Ja jeg er kommet i tanke om en masse ting jeg vil ha ordnet inden sommerferien er slut, men der er jo under to uger tilbage så jeg burde tage mig lidt sammen!
 En lille liste over de ting jeg vil nå inden ferien er slut:

  • Farve mit hår
  • Finde de billeder jeg skal ha sendt til fremkaldelse 
  • Købe de sidste ting til mit værelse
  • Shoppe noget nyt tøj
  • Ha lavet min fjernbetjening!!!
  • Få sagt farvel til mine venner som skal på efterskole
  • Være sammen med en veninde, som jeg ikke har set i over et år
  • Finde et nyt job
  • Købe et nyt kamera
  • Få lavet min computer
  • Få et hul mere i øret
Der er sikkert mange flere ting, jeg bare ikke lige kan komme i tanke om. Jeg burde nok snart gå i gang, hvis jeg skal nå det hele, men nu er det desværre sådan at jeg er et meget dovent menneske, så jeg finder altid lige noget andet som lige er lidt sjovere at lave, som at stene tv eller computer... Og så håber jeg også på at jeg et par af de sidste dage skal i sommerhus med nogle af mine venner. Så der er vel godt og vel en uges tid, til at få ordnet min liste.... Ih altså, jeg har det hårdt!

Ingen kommentarer: