søndag den 7. august 2011

Det sgu ikke lige mig..

Nej, det der med skole er ikke lige mig! Jeg gider ikke til at starte i skole igen(imorgen). Tanken om at jeg ikke ser alle mine dejlige venner hver dag mere, det er trist! Lektier er sgu heller ikke lige mig. Og så er der jo også lige det der med at gå tidligt i seng og værst af alt, at stå tidligt op - det er noget af det værste jeg ved! Jeg er et menneske der nemt kan sove til kl 15. Så det bliver svært at vænne sig til at stå op kl 06 igen hver morgen, og så endda med det offentlige. Jeg kommer jo til at dø, hvis det er sådan noget med at der ikke er plads i toget og man skal stå op og bliver skubbet og mast til.
Jeg glæder mig så til gengæld til at få nogle nye venner og nye oplevelser.

Jeg savner allerede hverdagen med den gode gamle klasse! Og jeg håber sådan på at vi bare holder kontakten! :-)

Hvornår starter I i skole igen? Eller hvad I ellers skal her efter ferien?

Ingen kommentarer: