mandag den 8. august 2011

Dilemma - hjæææælp!

Jeg vil sige at selvom det kun var første skoledag og vi skulle møde kl 09.00 og havde fri allerede 11.40, er jeg SIIIIINDSYGT træt. Jeg har ikke været så træt længe! Underligt, for det eneste vi har lavet er at lave navne lege, fælles lege og synge -Velkommen tilbage i 3 klasse. Det er sgu ikke lige mig, at man skal røre ved en masse mennesker man ikke kender, men sådan er det.
Men jeg kan ikke sove før jeg lige har fundet ud af noget, jeg skal finde ud af til imorgen.
Det er nemlig sådan at jeg er kommet i klasse med min storesøster :-( Ikke nok med at jeg var på linje med hende ( dvs 2 dage om ugen ) Kom jeg også i grundklasse med hende ( de andre 3 dage ) Det er bestemt ikke mit ønske! Vores lærer kom så hen og spurgte om det var noget vi havde ønsket, for ellers synes han det var underligt at de havde sat to søskende i samme klasse, men det havde vi ikke ønsket. Så nu må en af os flytte klasse hvis vi vil. MEN så er problemet at jeg også er kommet i klasse med en af mine gode venner fra den gamle klasse, så ham vil jeg gerne gå i klasse med, og min søster har ikke tænkt sig at skifte klasse. Så jeg ved ikke helt endnu om jeg tager chancen og prøver en ny klasse ( og så håber på at gå i klasse, med nogle af de andre fra den gamle klasse) eller bliver med min søster og min ven.  Mig og min søster kan ofte komme op at skændes over små ting og så skal vi ikke være i samme lokale. Det er et meget svært valg! Nu har jeg jo også mødt og lært alle dem i min nuværende klasses navne.


Hvad ville i havde gjort her? Please help me!

Ingen kommentarer: