lørdag den 20. august 2011

Et indblik i min hjerne, lige nu.

I can't believe that it's over..







Ja, det er sgu en god kombination af: savn, kedsomhed som bliver til ensomhed, mangel på noget fest og en underlig følelse af at havde mistet en masse vigtige mennesker for mig....
Tænk positivt, Therese!!

Dagen har egentlig været udmærket, så jeg ved ikke lige hvad der gik galt, her efter jeg kom hjem fra en fødselsdags fest hos min veninde (det var ikke hende som havde fødselsdag, men jeg kom for at underholde hende lidt) Jeg har ikke set nogle af mine venner, som ikke går på samme skole som mig, siden sommerferien.
Det er underligt, når man er vandt til at se dem hver dag!

En god fest kunne lige havde reddet aftenen, og så havde jeg også set nogle af de gamle igen. Men sådan er det desværre ikke idag.. Og imorgen står den bare på lektier og så er der ellers bare en uge mere med skole.. Øv bøv!



Håber at i har/ har haft en god weekend :-)

2 kommentarer:

Maja sagde ...

Kan godt lide dine billeder. (:

Therese sagde ...

Tak :-)