søndag den 21. august 2011

Idéer tak!

Jeg sad sådan lidt og tænkte på om der ikke var nogle af jer der sad inde med en masse gode idéer, til indlæg jeg kan skrive om, så det hele ikke bliver så kedeligt og handler om min ret så normale hverdag.
Hvis i er så fantastiske at sidde inde med de idéer, jeg kan blogge om, må i meget gerne smide en kommentar, eller sende en mail til mig på: Therese_skov@hotmail.com, så vil jeg svare så hurtigt som muligt på det, og se hvad jeg kan få frem af idéerne.

Så i også have lidt indflydelse på hvad jeg skrev om, og så var der måske en lille mulighed for at der var flere der gad at læse bloggen. Jeg synes også hurtigt at det bliver kedeligt bare at skrive om hvad jeg går og laver for tiden, for det er for det meste bare skole og lektier. 

Jeg får forresten min computer tilbage imorgen - Yay. Så det kan være der bliver smidt et par billeder eller noget ind dér.

Møsmøs. 


Ingen kommentarer: