torsdag den 11. august 2011

Jeg lever endnu

Først og fremmest undskyld i ikke har hørt fra mig i to dage nu, men der har altså været så meget.
Jeg er sindsyg træt for tiden, når jeg kommer hjem ved 16 tiden falder jeg i søvn, vågner igen, spiser og går jo nærmest i seng igen. Idag fik vi så tidligt fri, men jeg er så ved at falde i søvn. Så det bliver ikke et langt indlæg.

Igår blev jeg rykket ind i en ny klasse, hvor 3 fra min gamle klasse allerede gik, så det er super! Det er en rigtig god klasse, de var rigtig søde. Jeg har så snakket mest med drengene for pigerne har allerede fundet sammen, med bedste venner og det alt det der. Der går nok bare lidt tid før jeg lærer dem at kende og er med dem. Jeg kan ikke engang huske folks navne. De kommer nok!

Det er en smule trist ikke at gå i klasse med min ven Kasper mere, som jeg gik med før, men sådan er det nu.
Forresten troede alle i min gamle klasse at vi var søskende, de havde ikke helt fået med at det var en søster jeg havde i klassen. Det sagde vi jo så bare at vi ikke var, men så begyndte de og tro at vi var kærester, det er vi heller ikke! Endnu et lidt sjovt spørgsmål jeg fik igår var " Hallo, er du dansker". -Det skal lige siges at jeg har fået farvet mit hår, så det er næsten sort, det var nok derfor hun var lidt i tvivl.

Det næste stykke tid ved jeg ikke lige hvor meget jeg får blogget, der sker ikke det helt store for tiden, jeg er bare i skole og sover. Men når jeg ikke er så træt mere og der begynder at ske noget, skal jeg nok fortælle om det. Ellers kunne i komme med nogle idéer til hvad jeg skal blogge om.
(Okay, måske blev det lidt langt alligevel)


Og igen undskyld for det kedelige billed, men det er fordi mit kamera er i stykker og min computer med billeder er gået i stykker. Den bliver snart lavet så og jeg skal lige ha købt et nyt kamera, så der kommer snart nogle mere interessante indlæg.

kender i nogle gode kamera mærker?

Ingen kommentarer: