tirsdag den 30. august 2011

Update.

I må undskylde at bloggen har været på standby de sidste par dage, men min computer gik i stykker igen.. Så nu har jeg det gamle lort igen, som går ud hver 10 minut. Så det her bliver et kedeligt indlæg uden billeder eller noget. Men jeg ville egentlig bare fortælle jer at jeg tager på ferie her i nat ( til tyrkiet 9) Kommer hjem igen om en uge, så i den tid vil jeg nok ikke få blogget, medmindre jeg finder en computer med internet.

Det bliver godt at komme væk fra det kolde Danmark, og så noget varme! jeg har fået det rigtig godt i min klasse, vi var til fest sammen i lørdags, det fik os til at slå os lidt løs og nu kender vi hinanden lidt bedre. Det var dog også en smule pinligt at komme i skole igen efter festen, da der skete nogle hæftige ting mellem nogle af os.


P.s Jeg svarer på de spørgsmål, der var en der var så sød at stille mig, når jeg kommer hjem.

See ya :-)

Ingen kommentarer: