tirsdag den 20. september 2011

EBAY!

Jeg må nok tilstå at Ebay er begyndt at fylde en del af min hverdag. Jeg har fundet ud af at man bare kan finde alt  derind og så er det jo super billgt, jeg har da allerede brugt en del penge og fået rigtig mange ting for pengene.
Der er også en masse andre ting jeg skal havde købt, når pengene jeg har sat ind på min paypal er registeret.
Hvis i ikke har tjekket Ebay ud endnu, kan i finde det her.
Indtil videre har jeg købt 28 ting derinde og 15 ting venter på at blive købt. Og indtil videre har jeg kun været meget positivt overrasket over det.

Her er nogle af de ting jeg har købt eller skal købe:

5 kr inkl fragt (:O!!)

 38 kr inkl fragt.


 60 kr inkl fragt.


Skjorte: 103 kr inkl fragt.



Jer der har handlet på Ebay før, hvad er jeres mening om det? 

2 kommentarer:

Sara Sønderby sagde ...

WOW det er nogle billige ting! måske man skulle overveje at prøve det ebay der :D

Kig forbi og bliv gerne fast læser:
www.sarasjblog.blogspot.com

Therese sagde ...

Det vil jeg da lige gøre :)