mandag den 26. september 2011

Ich bin krank


Jeg er gået hen og blevet syg - ikke lige hvad jeg havde brug for!
Jeg synes faktisk at jeg er begyndt at blive syg rigtig ofte. For 2 uger siden var jeg ekstremt forkølet og i sommerferien havde jeg lige den store tur. Og nu igen :( Jeg gider ikke!!

Jeg havde fri fra skole idag, fordi vi havde senere fri i fredags, men min dag måtte jeg så bare ofre til min seng.
Jeg ved ikke endnu om jeg er frisk imorgen (det tror jeg næppe), men man kan vel håbe. Jeg vil faktisk gerne i skole, underligt nok. Jeg har så bare lige nogle lektier der så skal laves i bussen.

Jeg SKAL bare være rask til på fredag! Der kommer en af mine rigtig gode venner nemlig muligvis og fester med os ( han bor i Jylland) og så er der ellers nogle fester med dem i klassen i weekenden og dem vil jeg gerne med til. Så hvis det kræver at jeg ofre et par dage mere, kan det jo være at jeg når at blive rask inden fredag.
Resten af min aften foregår i min seng med tv3 og en kop the.

Jeg må smutte, min mor råber at der er lektier på elevintra ( det har lærerne ikke brugt til lektierne før) så der kom jo lige nogle flere- øv!

Ingen kommentarer: