tirsdag den 13. september 2011

Lektier...

Nu begynder lektierne så småt at komme, det er egentlig helt fint. Da jeg kom hjem fra ferie i torsdags, fik jeg lige 3 blækregninger, den ene er så til på torsdag. Det gør mig ikke så meget, for jeg kan egentlig godt lide matematik. Jeg har været meget nervøs med engelsk indtil idag, for i starten skulle vi skrive (på engelsk) 1 side om hvad lykken var for os og hvorfor vi var fantastiske, men nu har vi fået nogle sider for hvor vi bare skal oversætte sætninger som " det er koldt udenfor".  Så der blev jeg lige lettet, for jeg er ikke særlig god til egnelsk, men det vi laver nu, kan jeg lige overkomme.
Jeg er begyndt at kunne lide TCR og jeg er helt sikker på at det nok skal blive et godt år!

Her er lige et billed fra ferien:
(Man må godt se lidt dum ud, når man er på ferie)

Ingen kommentarer: