tirsdag den 13. september 2011

Svar på spørgsmål


Jeg har ikke fået svaret på de spørgsmål jeg fik, endnu. Så det må jeg hellere lige gøre:

Hvad vil du efter 10. klasse, og hvorfor?
-Indtil videre er min plan at jeg skal på STX, det er egentlig bare fordi jeg ikke helt ved hvad jeg vil bagefter og så har man mange flere muligheder bagefter. 

 Var det også det du ville, dengang du var lille, eller har du ændret mening?
- Jeg har ændret rimelig meget mening, jeg har ALDRIG haft den tanke at jeg skulle bruge 3 år på et gymnasie, det er først for et ca et halvt år siden at jeg har fået den idé og er blevet mere og mere sikker på at det er det jeg vil. Jeg har aldrig rigtig haft nogle idé om hvad jeg skulle efter folkeskolen, det var egentlig også derfor jeg skulle i tiende.

 Hvis du har, hvorfor så det?
-Da jeg var mindre kunne jeg ikke se idéen med at gå de 3 år ekstra i skole, det eneste jeg troede man fik ud af det var studenterhuen. dengang ville jeg jo bare ha´overstået skolen og gå i skole så lidt som muligt.  

I er mere end velkommende til at stille mig flere, hvis der er mere i vil vide :)

Ingen kommentarer: