søndag den 23. oktober 2011

JUL, JUL og mere JUL

 Er jeg den eneste som allerede er kommet i julestemning? Jeg synes det er ret tidligt, for jeg blejer slet ikke at komme i julestemning på samme måde. Sidste år kom jeg aldrig rigtig i julestemning, men nu går jeg og glæder mig som et lille barn til julekager, hyggesokker, julemusik, lys, snefnug, luffer, nissehuer, julekaldender, mandariner, dejlig mad og alt det andet der følger med julen. Jeg har ALDRIG glædet mig så meget til julen, nok mest fordi jeg plejer at hade når det er så koldt.Der er over en måned til december, men det kan ikke gå hurtigt nok. Jeg hører allerede en masse julesange. Julen er hjerternes tid!
Jeg kan kun komme på en ting ved julen jeg ikke glæder mig til og det er snevaskere. Jeg har allerede fået af vide af dem fra min klasse, at jeg er den der skal have flest vaskere i år og er der noget jeg hader er det at få vaskere. Sidste år blev jeg også offeret, for folk syntes åbenbart at jeg havde været lidt flabet i løbet af året, så nu skulle jeg ned og ligge i sneen ..

Hvis i ikke er i julestemning er der en lille chance for at i bliver det nu:



















(undskylder for billed spam, men jeg kunne ikke styre mig)



To julesange jeg har hørt rigtig meget allerede:

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Hvor er det nogen flotte billeder & ihh.. hvor jeg glæder mig til jul =}

XoXo Rikke
ImRiley.org