onsdag den 5. oktober 2011

Jeg er ikke faldet i graven, bare rolig! Men min computer gik i stykker på trods af at jeg havde haft den uden en uge, så jeg kunne ikke blogge før jeg havde fået en ny og det fik jeg så igår, men har først fået nettet  til at virke idag.
Der er ikke sket så meget spændende siden sidst! jeg tog i skole efter dagen jeg havde været syg, men dagen efter det (onsdag) var jeg så blevet syg igen og har været syg til i mandags.
Idag havde vi terminsprøver, det var ikke så slemt som i niende for vores lærer gik bare og vi havde computer så det var google translate og det hele.
Jeg har købt en ny lyserød computertaske, som i skal se en af de næste par dage når jeg har købt en kamera.

Undskyld det dødsyge indlæg, men jeg må smutte nu - lektierne kalder..

Ingen kommentarer: