torsdag den 20. oktober 2011

Kalder alle Asos bekendte

Jeg sidder med et lille spørgsmål, som jeg håbede at nogle af jer skønne mennesker kunne hjælpe mig med.
Det er sådan at jeg her igår modtog en pakke fra Asos, men den ene ting skal jeg så returnere fordi jeg ikke kan passe det, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad man skal betale for det når man bor i Europa, for det står der ikke noget om på hjemmesiden? Skal man bare gå ned til et posthus og spørge dem eller hvad?

Hvis nogle af er har prøvet det før eller tilfældigvis ved hvad jeg skal gøre, må i meget gerne lige smide en kommentar. Det ville gøre mig rigtig glad :-)

Btw så er lysten til at blogge så småt ved at komme tilbage til mig, så hvis i også lige vil hjælpe mig med nogle idéer  til hvad jeg kan skrive om, så ville det være super. Så kunne det også være at nogle flere af mine læsere ville læse mine indlæg, når jeg endelig kommer med dem.

Fortsat god dag til jer alle!

1 kommentar:

Caroline Marburger sagde ...

Skønt din lyst til at blogge, er kommet tilbage søde du!
- Kan desværre ikke hjælpe dig med dig asos problem, god weekend :-)
Knus Caroline

//Fashionbycarolineblog.blogspot.com