torsdag den 24. november 2011

Had på antenneforeningen!

Jeg vil se Danmarks næste topmodel!!!!
 Her for en uges tid siden, tændte jeg for mit fjernsyn og opdagede at jeg ikke længere havde kanal 4. Så nu kan jeg ikke se finalen på Danmarks næste topmodel, FML. Det var den kanal jeg så allermest. Det var kvindekanalen. Og nu er den bare væk :( Det kan de da ikke, de har ikke engang advaret om det... Vi mister jo også snart TV2, hvad i alverden skal jeg så se i tvet...


Er der nogle af jer, er nu sidder og ser Danmarks Næste Topmodel?

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Der er flere der har haft problemer med kanal 4 i går. Det er ret synd :)
---
Ja, det er et helt vildt godt tema! Hvor er jeg glad for at det ikke bare er "galla", det kan hurtigt blive kedeligt ;)

Therese sagde ...

Mange tak, jeg vil da lige kigge forbi :-)