tirsdag den 13. december 2011

Undskyld mit fravær på bloggen. Jeg har haft rimelig meget at se til her det sidste stykke tid. Og så er jeg bare så enormt træt heletiden! - Kender i ikke de dage, hvor nærmest ligger og sover i skolen, går hjem og er ved at falde i søvn og hvor man ellers bare ikke har noget som helst overskud. Yeah, sådan har jeg det hver dag. Jeg har åbenbart bare brug for meget mere søvn, end alle andre...



Nu går jeg ellers bare og ser frem til på fredag, for der har jeg jo juleferie <3 Vi har fået ekstra juleferie pga vores skole flytter så vi har ferie fra d. 16 dec til d. 9 jan.


Er jeg forresten den eneste som ikke har set et eneste snefnug i år?

2 kommentarer:

Thit sagde ...

Hahaha :-D Sød blog.
thitogemma.blogspot.com
//Thit

Therese sagde ...

Mange tak :-)