fredag den 20. januar 2012

Sickness

Eller det er hvad jeg kalder det, når jeg ser sådan her ud:

Det ser faktisk en del værre ud i virkeligheden. I morges da jeg vågnede kunne jeg næsten ikke åbne øjet, så jeg måtte til lægen igen ( var også i onsdags, for at finde ud af hvad det var). Det er et bygkorn og det er 3 eller 4 gang på et år at jeg har fået det. Pisse øv! Denne gang valgte mit øje så bare, at det skulle hæve og gør endnu mere ondt, end det gør i forvejen. I onsdags fik jeg så noget jeg skal tage i øjet 3 gange dagligt, for ikke at få øjenbetændelse. Idag fik jeg så noget andet jeg også skal dryppe i øjet. Det er vist noget man bruger til folk der er blevet opereret for grå stær...
Jeg håber det snart går over, for smerten er ret slem, især når jeg lukker øjnene, så jeg får ikke sovet så meget om natten.

For lige at gøre situationen endnu værre, må jeg aflyse en stor fest jeg skulle havde været til imorgen , da jeg ikke vil komme sådan her og heller ikke må eller kan have kontaktlinser i.


(da jeg skrev indlægget, kunne jeg ikke se ud af øjet, da jeg lige havde fået det der mod betændelse i, og det gør øjet helt sløret i et godt stykke tid. Så der er nok en masse fejl, rundt omkring.)


Har i prøvet at have et bygkorn i øjet, hvor jeres øje hævede helt vildt? 


2 kommentarer:

Katrine sagde ...

God bedring!
Jeg er blevet fast læser (:

Katrine // Snomme.blogspot.com

Stefanie Kimberly sagde ...

Wow jeg troede seriøst, at det var mig på det billede, hvor du lukker øjnene... Det var først da jeg gik længere ind på din blog og fandt andre billeder af dig, at jeg kunne se at det ikke var mig... Det er ret vildt :)