tirsdag den 28. februar 2012

Hot or not?


Jeg er faldet over disse ure på Ebay og jeg kan virkelig ikke blive enig med mig selv om, hvad jeg synes om dem. På en måde synes jeg at de er underlige, men samtidigt synes jeg at de er fede (meget mærkeligt!) . Og så koster de kun 26kr, så det ville jo ikke gøre det helt store, hvis ikke jeg få brugt dem, hvilket jeg har på fornemmelsen, hvis jeg køber et. De er enkle, men alligevel tror jeg at de kunne pifte et outfit op, pga. farverne.

Jeg har set nogle der ligner lidt, på Gina Tricots hjemmeside. De er bare ikke med digital ur.


Hvad synes I?

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Not tror jeg.. Men alligevel lidt hot.. Jeg er splittet ;)

Therese sagde ...

jeg har det på samme måde! :-)

Amanda sagde ...

Jeg kan bedst lide de nederste :)
---
Dejligt at nogle er enige :) Tak for din kommentar! :)

Rikke sagde ...

Jeg kan også bedst lide de nederste .. Men jeg er nok mere til et flot gammelt ur med en læder rem :-).
Fed blog, med masser af farver! Skal vi følges?
knus - www.we-like-blog.blogspot.com