søndag den 19. februar 2012

New In + forklaring



I fredags efter skole, var eg lige et smut forbi H&M. Jeg fandt nogle rigtig lækre ting fx den nederdel, som jeg havde med i mit forrige indlæg. Det er altid skønt med nyt tøj!



Jeg fik faktisk også et par sorte uld knæstrømper af min mor, men de var fra netto :-)


Og som overskriften siger, er der en forklaring på mit fravær fra bloggen. Jeg har ikke haft tid og overskud i to uger til at blogge. Den første uge var der OSO opgave, som stressede mig en del. I sidste uge var det egentlig bare fordi at jeg faldt i søvn, hver dag da jeg var kommet hjem fra skole. Vinteren gør mig træt.  Og så ville jeg havde skrevet tl jer igår, men der var vores net nede. Så nu er jeg her igen og jeg satser på at komme med noget de næste par dage, for jeg har fået vinterferie.
Nu må jeg smutte, har 10 min til at gå i bad og gøre mig klar :-)

3 kommentarer:

STINE sagde ...

dejlige ting :-)

er blevet fast læser. måske du også vil følge mig?

knus stine
http://stine-ebbesendahl.blogspot.com/

Therese sagde ...

Jeg vil da i hvert fald tage et smut forbi og se :-)

Strangers In Paradise sagde ...

Fin blog du har :-)
Vi ville blive glade for hvis du ville tage et kig på vores blog

Knus
Cecilie Lindhardt & Cecilie Kjelgaard
www.strangers---in---paradise.blogspot.com