torsdag den 22. marts 2012

idag er en god dag.

Jeg er glad i dag - rigtig glad. Jeg skulle møde sent, så da jeg vågnede skinnede solen og min mor havde lavet dejlig smoothie til mig. Så kan det også kun blive en god dag. Nu sidder jeg og har terminsprøve, men jeg er færdig, så jeg tænkte, at jeg lige så godt kunne bruge min tid på at skrive et indlæg. Ellers sidder jeg bare g kigger på tøj og hører musik. Det er heller ikke så skidt. bagefter skal vi have termminsprøve i engelsk, men det er kun 1½ time, så det er ikke så slemt, jeg har også lavet det ( vi måtte lave det der hjemme hvis vi ville) så der kan jeg også bare sidde og chille. Efter det har jeg fri og skal i fitness. Det er en god dag idag :-) Og så kan jeg mærke at sommeren er på vej, er det ikke bare skønt?!


Jeg glæder mig til sommer!!

1 kommentar:

Theresa lam sagde ...

Rigtig fin blog du har! :)

kig forbi min hvis du lyster, og følg mig på bloglovin' :)
www.theresanhalam.dk