onsdag den 21. marts 2012

Jeg lever

Nej, det er ikke fordi at jeg blev i London, at i ikke hørte fra mig. Men jeg har været syg indtil mandag, men der fik jeg ikke lige skrevet og igår virkede vores internet ikke. Jeg blev syg da jeg var i London, så det var pisse træls. At skulle gå 10 km ( sådan ca.) med en stor kuffert, som mangler et hjul, imens man har feber.... Det er ikke ligefrem sjovt. - Og slet ikke når man ved at der var nogle der fik betalt en taxa, og tog sine venner med, så jeg ikke kunne komme med.
Og at skulle være på en båd i 18 timer er heller ikke det sjoveste når man i forevejen synes den vipper og man så også ar feber. Men alt i alt var det en god tur og vi havde det rigtig hyggeligt.
Nu glæder jeg mig bare til påskeferien, hvor min bedstefar har sponsoreret en tur til Norge.


Jeg sidder mit i en engelsk opgave/stil, så jeg må heller slutte her og gøre den færdig. - Forresten tak for alle kommentarene på sidste indlæg.


Ingen kommentarer: