torsdag den 29. marts 2012

Norway, here i come.

Så er det imorgen, at jeg tager afsted igen. Denne gang går turen til Norge. Det bliver skønt! Jeg elsker at være i Norge og jeg elsker folkene i Norge. Jeg tager afsted imorgen og kommer hjem igen d 7. Så jeg får ikke blogget i den tid, medmindre jeg snupper en computer og der er internet, for vi skal på camping. Min familie har en campingvogn stående på en campingplads (så de har bygget ud "på den" og lavet terrasse og sådan), så jeg ved ikke om der er internet. Det bliver skønt at se min familie igen.

Jeg er igang med at pakke, men hvis der er noget, som jeg er dårlig til, så er det at få alle mine ting til at være i en kuffert.
 Der var ikke engang plads til tøjet, så jeg måtte finde en anden kuffert.

Har i samme problem?

Ingen kommentarer: