lørdag den 10. marts 2012

Turen går til....


Hæhæ.

Det bliver et meget hurtigt indlæg, da jeg tager af sted om 30 min og lige skal ordne nogle ting. Og undskyld for at jeg ikke bloggede igår, men jeg var simpelthen så træt da jeg kom hjem, jeg var nemlig oppe og træne efter skole ( jeg har glemt at fortælle at jeg har meldt min ind i fitness). Jeg kommer ikke til at blogge, før jeg kommer hjem igen, på torsdag, for jeg har ingen computer med. Jeg glæder mig så meget til at komme derhen, og se alt det vi skal se og ikke mindst shoppe. Turen går nemlig til London!!! Jeg har aldrig været der før, så det bliver spændende nok!

Undskyld hvis der er en masse fejl i teksten, men det skulle gå lidt stærkt, så der var heller ikke lige tid til et billed. Jeg ville bare lige give lyd fra min inden jeg tog af sted.

Forresten er det mit indlæg nr 100 så det er lidt ærgerligt, at det ikke blev mere spændende end det her, men sådan er det.
I må have en rigtig god uge!

4 kommentarer:

Katrine Sommer sagde ...

Du er godt nok heldig, jeg ville så gerne til London! (:

Katrine // Snomme.blogspot.com

Mathilde sagde ...

God tur, skal med glæde være den første til at understrege, at London er en fantastisk by! Du vil elske den (;

Signeh90 sagde ...

Årh du er heldig, håber du får en fantastisk tur :-)

Jeg har en giveaway kørende på min blog - du kan bl.a. vinde det populære retro ur "Wega" fra Casio. Kig forbi hvis det frister. :-)

http://www.theclothingrail.dk/2012/03/giveaway-vind-et-ur-fra-urkompagniet.html

/ kh. Signe, theclothingrail.dk

Therese sagde ...

Tusind tak, det var en fantastisk by :-)