mandag den 2. april 2012

Chillin'

Jeg valgte at tage min computer med alligevel, da jeg fandt ud af at der var internet på flyet. Jeg sidder lige nu helt alene hjemme, i min families hus. Vi har været på camping siden fredag og min onkel, tante og lille fætter er der stadigvæk (de kommer hjem idag), men mig og min kusine tog hjem igår, fordi hun skulle på arbejde idag. Så nu sidder jeg og venter på at klokken bliver 15.30 så jeg skal ud og shoppe, med min kusine. Det er dejligt at være her, men her er koldt! Vejret skifter heletiden mellem at sne, hagle og ellers er der lidt sol, engang imellem.

Man kan ikke se det på billedet, men lige nu sner det.

Fortsat god ferie til jer :-)

1 kommentar:

Caroline sagde ...

Super fin blog du har dig! Kig forbi min blog har en giveaway kørende:-)
http://bycarolinesachmannaagaard.blogspot.com/