lørdag den 26. maj 2012

Galla

I torsdags var der galla på min skole. Det var hyggeligt nok, men endnu bedre var festen bagefter. Det var super vildt og fed DJ. Tiden gik desværre bare så hurtigt og vi måtte gå kl 4.30 for at nå et tog, da hende der havde arrangeret det, skulle på arbejde. Jeg var dog først hjemme kl 9 (!!!!) hold kæft jeg var smadret og havde sovet rundt omkring, ved busstoppesteder. Så igår stod det bare på søvn og tømmermænd, men det var det hele værd!
Galla outfittet
Er jeg den eneste der altid har blå mærker og rifter rundt omkring, og ikke mindst rigtig ondt i benene, efter en fest? :-)

5 kommentarer:

Anna sagde ...

Haha nej, du er bestemt ikke den eneste der vågner op efter en fuld aften med blå mærker hahaha! btw. rigtig fed blog du har dig, måske kunne vi følges?
tag et kig forbi :-)

//anna
http://annaherzberg.blogspot.com/

Laura sagde ...

tak for kommentaren på min blog! kan bare desværre ikke se du følger mig på bloglovin? :-/

//untitleddk.blogspot.com

Dyreglad-pige sagde ...

Ej, hvor er du fin(:
Kan rigtig godt lide din kjole.

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Mette & Lærke sagde ...

Hahaha! Jeg tror seriøst jeg suger blå mærker til mig :) Hvor er du fin i din kjole.

Emma Sundstrup sagde ...

Hvor er du fin :-)

emmasundstrup.blogspot.com