onsdag den 2. maj 2012

Hej søde læsere, jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg er med i en konkurrence på Trendsales, så jer der har en trendsales bruger må meget gerne stemme på mit outfit, i konkurrencen. Jer der ikke har en må også meget gerne oprette en og stemme, men det er op til jer :-)



Alt i skal gøre er at klikke ind på mit outfit HER og stemme. Det ville gøre mig rigtig glad!

De sidste to dage er gået med shopping og mere shopping imorgen, så der kommer nok nogle billeder af alt det nye tøj imorgen. Først skal den skriftlige dansk eksamen lige overståes -Wish me luck. ;-)


1 kommentar:

Emma og Signe sagde ...

Super fed blog.
Jeg har en giveaway kørende. Der er kun 2 deltagene, så der er STOR chance for at vinde. Håber du gider kigge forbi, det ville betyde meget <3

evigglades.blogspot.com

Knus