søndag den 24. juni 2012

Derfor går jeg så sjældent til frisøren...

Min mor fik lokket mig til frisøren, fordi det snart er et år siden, jeg var blevet klippet.. Men jeg hader det, for ligemeget hvad, synes jeg altid, at det bliver kortere end jeg ville have, selvom det kun er spidserne der skal klippes. Hun endte så med at klippe 10cm af mit hår, og det var bestemt ikke meningen, men hun mente, at der skulle så meget af, før det blev pænt og alle spidserne kom med.. Øv, nu er mit hår kort (i forhold til før).
Jeg savner det allerede.. 

(Der er rigtig mange fejl ved det her men, what ever.. Mit ansigt failede og da jeg lagde billederne sammen, rykkede skriften "før" sig)

Jeg forstår ikke helt, hvordan folk ikke kan se forskel ;-)

1 kommentar:

Resaa sagde ...

Kender det SÅ godt!! Jeg gik til frisøren efter et år hvor jeg ikke var blevet klippet, og jeg havde ca. lige så langt hår som dig før.. Nu er det vildt 'kort' og frisøren gjorde lige det modsatte af hvad jeg ville have )): grr >-<