onsdag den 6. juni 2012

10 ting i (måske) ikke vidste om mig:



Mange ting, "alle" andre elsker, at spise, bryder jeg mig ikke om ( fx. pandekager, koldskål, nachos osv.)

Jeg har så mange idéer til hvad jeg gerne vil arbejde med, når jeg bliver ældre, at det er nemmere at fortælle, hvad jeg ikke vil være.

Jeg sover (ualmindelig) meget!

Jeg har ALDRIG løbet tør for penge, på trods af, at jeg hverken får lommepenge eller har noget fast job. ( Jeg har dog haft/fået begge dele)

Jeg er bange for min lillesøsters kanin, men havde selv 16 kaniner da jeg var mindre.


Mit TV og min computer er næsten altid tændt.


Halvdelen af min familie bor i Norge.

Jeg har altid en læbepromade på mig.


Jeg er meget bange for pinsvin!


Jeg spiser heletiden, når jeg keder mig.

(Linjeafstanden vil ikke, som jeg vil)

Ingen kommentarer: