mandag den 18. juni 2012

Ovenpå igen..

(Beklager det lange og kedelige indlæg....)

Så er det ved at være et stykke tid siden, at I har hørt fra mig, men det er simpelthen bare fordi mit humør har været rigtig øv. Jeg skulle jo op til dansk eksamen og det gik ikke så godt, min lærer spurgte mig om en masse ting, jeg ikke havde så gode svar på, så jeg fik også en rigtig dårlig karakter, så det ødelagde mit humør og min dag helt vildt. Dagene efter var mit humør endnu værre, pga. noget andet privat. Og så var der forberedelser til engelsk eksamen. Lørdag hvor jeg ellers havde tænkt, at blogge, blev jeg vækket af en alarm på min mobil, som sagde at jeg skulle servere til en 40års fødselsdag. Det havde jeg lige glemt, så der var jeg først hjemme kl 23. Igår var der eksamens forberedelser, til idag. Det gik okay, jeg gik godt nok i sort derinde, men kom alligevel ud med en god karakter, så jeg er tilfreds og glad igen :-)



Så var der lige nogle der havde spurgt om jeg kunne følge op, på det med negle folie, så det vil jeg gøre. Jeg tog det selv af efter 5 dage, for nogle af de var begyndt, at løsne sig i siderne, men ellers har de jo holdt rigtig godt. Jeg havde faktisk også taget et lag top coat ovenpå.

Ingen kommentarer: