torsdag den 19. juli 2012

Halløj

Ville lige tjekke ind og sige, at jeg er super glad for, at I bliver hængende trods min dårlige blogging! Mit overskud er desværre meget minimalt og mit humør svinger rigtig meget. 
Jeg synes lidt, at vi mangler solen, før det bliver rigtig sommerferie, selvom den allerede er nået midten. Jeg føler lidt, at jeg ikke får noget ud af ferien og at jeg bruger alt min tid på diverse jobs. Men jeg må holde ud og håbe på, at solen vil vise sig lidt, inden ferien er slut.
Og så går jeg forresten og glæder mig helt enormt til at starte på gymnasiet efter ferien! Helt nye mennesker. Det bliver rigtig spændende (og helt sikkert også hårdt).


Jeg kan stadig ikke fjerne den dumme ramme, nogle der kan hjælpe?

1 kommentar:

Jane Lindenberg sagde ...

Skøn blog :)
Jeg glæder mig meget til at følge med!

Håber du også vil kigge forbi min.
- Janelindenberg.blogspot.com