tirsdag den 7. august 2012

Bare på beløbet, tak

Halløj søde følgere.
Jeg fik en fridag idag, som så skulle bruges i Waves med min mor og søster. Det er ikke godt for pengepungen! Jeg fik købt en masse lækre ting, som jeg egentlig ikke manglede, men what ever, det meste var på tilbud.
 Jeg får altid af vide, at jeg aldrig bruger penge på noget som helst, men det passer altså ikke. Jeg har altid brugt mange penge, jeg bruger dem bare kun på tøj, sko, smykker, tasker osv. Men nu er det begyndt, at blive lidt for meget for mit kort (og skab)- tallene daler og daler og mit skab mangler mere og mere plads... 
Det er alt for nemt bare, at køre sit kort igennem og fire tal!

fortsat god aften til jer :-)


1 kommentar:

Yarlin Birho sagde ...

God aften til deg og! ♥
Har forresten en konkurranse på bloggen der du kan vinne en personlig almanakk, ta gjerne en titt :-)