onsdag den 15. august 2012

Ny start og nye mennesker

Den dårlige kvalitet er en del af billedet ;-)

Så er det imorgen jeg starter igen. Jeg er så sindsygt nervøs og faktisk også lidt bange! Jeg er rigtig dårlig til, at møde nye mennesker (med mindre, at der er alkohol involveret) og jeg føler mig egentlig ikke tryk, når jeg ikke kender dem eller ved hvor jeg lige har dem henne. Det er nok også fordi, at det er så nyt for mig. da jeg startede i tiende, startede jeg jo med en masse jeg kendte, deriblandt min søster, og kom i klasse med 3 jeg havde gået i folkeskole med. Så jeg er aldrig startet så alene, hvis man kan sige det sådan.
Det er især pigerne jeg altid har svært ved, at falde i snak med, med det samme. Og hvis man ikke er hurtig nok, når man jo bare, at blive "lukket ude" og så er det bar endnu sværere, at komme i snak med dem, synes jeg!

Jeg tror på, at det nok skal gå godt, hvis jeg virker udadvendt og glad - så det er min plan :-)

Ingen kommentarer: